hurtiga utav fan ..

Ohja, det har vi jävlar varit denna helgen!
Egentligen borde vi ha ett stort pris så hurtiga vi har varit. :D Haha!

I fredags hämtade vi nycklarna, åkte till Rusta och handlade färg.
Ines & Pontus målade mitt sovrum medans jag & Tess körde hit massa saker.
Tack till Ines, Tess, Pontus, Ida, Skogen & Gullan som hjälpte till på ett eller annat sätt denna dag. :)
Kvällen slutade med pizza och jag & Nattis fick sova i klädkammaren eftersom sovrummet var nymålat.

Igår fortsatte vi köra hit saker, började även städa i gamla lägenheten. Tog allt utan golv & fönster typ. :)
Kvällen slutade med kroketter, bearneisesås & fläskfilé med Pontus, Tess & Gullan. :)
Tack till er 3 som hjälpte till även igår! :) <3

Idag tog jag & Pontus sista städningen i gamla lägenheten, tömde även förrådet så nu är den lägenheten helt klar och jag kommer lämna in nycklarna imorgon. :)
Denna helgen har inte blivit alls lika mycket mys som man egentligen vill ha. Nattis har spenderat tiden hos Gullan medans vi har flyttat/målat & städat. Så har bara hunnit mysa på morgonen och kvällen i princip.
Så i veckan ska vi ta igen allt, SUPERMYSA! :D <3

Nathalie anpassade sig nästan direkt här hemma (ovanligt det känns att kalla detta för mitt hem.)
Inatt sov hon dessutom i sin egna säng, måste börja med det innan hon blir ännu mer bortskämd. :P
Spelmobilen hon har ovanför sin säng nu är ett stort plus, den gillar hon och den får henne att somna om när hon vaknar om hon tappat nappen. :)

Jag är skitnöjd med vårt nya hem, när vi väl har fått allt på plats & så. :) Då kommer vi trivas som fiskar i vatten!
Nu ska jag & Pontus snart käka mat, han är ju inneboende! HAHA, nä så kul ska vi inte ha. :D
Men har underlättat att han sovit här nu när vi har fixat hela helgen. :)

Hörs foaks, bilder kommer när allt är på sin plats. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0