feels like home ..

Godafton snyggingar! ;D

Igår kom vi helt iordning här, fick ett sista ryck efter jag, Nattis & Gullan varit nere och handlat. :)
Så på kvällen var det helt klart, tände ljus i hela lägenheten och jäklar så mysigt det är här!!
Bjöd Gullan på mat på kvällen och senare kom Padde & Pierre upp, myskväll!
Är sååå nöjd med vårt nya hem! Hade jag fått välja hade vi bott här heeela tiden, men med tiden behöver ju Nattis eget rum. Men det lär dröja ett par år innan behovet av ett eget rum är så stort. :)
Already feels like home, OUR home! <3

Idag har vi varit på stor & liten, mysigt som vanligt. :)
Sen kom Joje upp och vid sex bjöd Gullan på mat. :)
Potatisgratäng & kassler, var riktigt gott. :)
Sen satt vi kvar inne hos henne och kollade på sofias änglar & den hemliga miljonären. :)
Ännu en mysig kväll!

Finns ganska mycket som stör mig, men det är inget jag tänker dra upp här och inte heller göra något liv av.
Bara något som finns där inne som stör. -.- Haha. :P

Imorgon är det mammagruppen och sedan blir det direkt upp och försöka ge sig på att putsa fönstrerna på gamla lägenheten IGEN. Är ju ett helvete att få dom bra i detta vädret.. Nåja, ger det ett försök till för vid tre imorgon kommer Karl-Olof upp och ska besiktiga lägenheten. Ska bli skönt att få det överstökat.

Nu ska jag snart fixa Nattis mat och även ge henne mat en sista gång för kvällen, hon borde vakna närsomhelst. :)
Sen blir det sängen för min del också, så man orkar upp imorgon. :)

Var en liten uppdatering iallafall, smell you later!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0