girls night in ..

Tjenixen! =)

Vaknade sent idag igen, halv två typ. :P

Efter en stund frågade mamma om jag kunde komma bort med saxen och jämna till hennes hår eftersom hon hade blivit klippt på kräftskivan i lördags och som ni förstår så var resultatet av en onykter klippning inte det snyggaste! :P haha.
Försökte rätta till det så gott jag kunde, så nu ser det inte förjävligt ut iallafall. :P
Drack lite kaffe och tjötade med sen åkte jag med pappa ner och handlade. =)

Har precis haft Gullan här på lite kaffetjöt. =)
Och nu ska jag få lite mat i magen innan Ida kommer och hämtar mig.
Ska ju ner till Johanna.M för att ha en liten tjejkväll. =)
Skulle käka något litet, typ glass eller något och kolla film och bara tjöta. =)
Blir nog himla trevligt. =)

Förresten så har jag haft konstiga smärtor i låret idag. :S
På innersidan nästan längst in, någon som vet om man brukar ha det?
Kanske inte ens har med graviditeten att göra, men har aldrig haft det så innan heller. :P

Så fort jag känner något som jag inte känt förut så hoppas jag att det är bebis som vill komma ut,
så jag lurar ju mig själv hela tiden. :P haha.

Nä, mat var det ja! =)

Diddi
2010-10-02 @ 02:41:15

Smärtan på insidan av låren kan va foglossning.. Va glad över att du inte har fått det tidigare om det är det för det är inte kul.. Särskilt inte när man får det tidigt i graviditeten och man blir inte av med det förrän bebisen tittar ut.. =P Hoppas bebis kommer snart så man får se om det blir en liten tjeja eller kille =)kram diddi

Diddi
2010-10-02 @ 02:46:49

Vilka är symptomen?



Smärta över blygdbenet och i ljumskarna är de vanligaste symptomen. Du kan också få ryggsmärtor, smärtor i bakre delen av bäckenet eller höftsmärtor. Det är vanligt med en skapande eller klickande känsla i området runt blygdbenet och smärtan kan röra sig nedåt lårens insida eller mellan benen. Smärtan förvärras ofta om du har benen brett isär, promenerar, går upp- eller nerför en trappa eller ändrar ställning dig i sängen. Den är ofta mycket värre på natten och kan göra att du sover dåligt. Det kan vara särskilt smärtsamt att gå upp på toaletten på natten.



Så står det på nätet så då är det nog foglossning du har fått.. kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0