drama ..

Halloj och förlåt för dålig uppdatering. :P

Varit mycket drama under helgen, tänker inte gå in på vad.
Men det som har hänt är synd för det har påverkat framtiden på ett negativt sätt.
Men ni behöver inte oroa er för mig och bebis, vi mår bra och kommer fortsätta att göra det. =)

Igår var det 38 fulla veckor, så nu är jag inne i vecka 39. =)
13 dagar kvar till BF och jag är så förväntansfull så jag spricker! <3
Tycker bebis kan masa sig ut tidigare, får väl se om bebis tycker det med. ;D

Idag gick jag upp tidigt, pappa körde mig till Gvd.
Möte, försäkringskassan & in och hämta blöjhink och lite andra småsaker på babyproffsen. =)
Så tack för hjälpen papi! =)

När jag kom hem så gick jag bort till Gullan och tjatade en sväng. =)
Sen när jag kom hem därifrån var det att gå ner med tvätten som jag för övrigt måste gå ner och lägga i torktumlaren nu. :P
Har hunnit diska och plocka iordning också. =)

Ska träffa Idus & Joje ikväll också, mys. =) <3

Och grattis igen till broder Kent som fyller år idag. =D

Nä, tvätten väntar, haj! =)
Kent
2010-09-29 @ 08:37:56

Tack igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0