alot going on ..

Hallå igen. =)

Blev ingen lång powernap för Paui ringde och frågade om hon och Alle (hennes syster) kunde komma upp. =)
Så dom kom upp runt ett. =) Passade på att springa ner till tvättstugan snabbt då medans dom gosade med Nathalie så jag slapp dra på henne kläder för att dra med henne ner där. :P

När dom hade åkt hem så kom Cornelia & Johanna upp för att få träffa Nathalie och på lite kaffe. =)
Blev inte jättelångvarit men Nelia kommer ju förhoppningsvis hit på söndag för att ha myskväll med oss. =)

Snuttan ligger och sover (ovanligt va? :P) så jag har passat på att dammsuga, fan tycker jag hade mer löv här inne än vad det är ute. :P Man drar ju med sig halva skogen in när man har varit ute. :P

Min tvätt är klar snart också men den är lillebror snäll och hämtar åt mig. =) Men får packa upp det sen när det är klart så jag har det gjort innan Nattis ska ha mat igen. =)

Vid sex ska vi gå bort till Robbin och Hanna. =) Dom ska bjuda på mat, (fläskfilé gryta) har inte en aning om vad det är faktiskt men det är säkert gott. =) Sen blir det att kolla på idol också. =)
Så blir nog en mysig kväll skulle jag tro. =D

Imorgon får vi besök av familjen Skåne. =D Nathalie ska få träffa sina kusiner Miranda & Rasmus för första gången. =) Och sen beger vi oss bort till mami & papi där fler syskon kommer närvara och då var det tänkt att vi skulle käka pizza allihopa. :)

Så det ser ut att bli en toppenhelg för vår del. =D

Nä, det var allt jag hade på hjärtat den här gången. =) Haj!

Nathalie, mammas ögonsten! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0