brallis ..

Godkväll!

Åkte hem ifrån Julia runt sex, vill bara tacka för allt gumman! Du är underbar. <3
Väl hemma så fick jag äntligen träffa min saknade vovve, ÅH MAMMAS ÄLSKLING! :D <3
Han var överlycklig när han såg mig, lycka!! <333
Nu ligger han här tätt intill mina ben, han är väl rädd för att jag ska dra igen. :P

Men nu blir jag hemma i några dagar, har lägenheten själv så det ska nog inte vara några problem. =)
Har precis bäddat om sängen så nu kommer jag sova som en gud inatt. =)
INGEN DENISE SOM KAN VÄCKA MIG IMORGON!!! :D hahahaa.

Tycker också att tiden kan gå lite fortare så det blir den 9e juni så jag vet hur det blir med eget boende och sånt där. :) Har redan börjat inreda i mitt huvud, awesome! :) Ska ha en riktig tjejlägenhet!! :D

Nä, det var allt för nu. =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0