growing ..

Hej & förlåt för dåligt bloggande.
Jag suger. :P Men har verkligen inte haft lust att skriva.
Och hade jag gjort det hade det bara blivit dynga av alltihop ändå. :p

Idag har jag gått 13 fulla veckor, en tredjedel av graviditeten. =)
Tog en magbild idag och till min förvåning så ser jag förändring!

Innan jag blev gravid så hade jag bara litet put nere vid magen, resten var jämt. :P
Eftersom jag hade gått ner i vikt då.
Nu är den rund och här spänner jag inte ens ut den, HAHA då blir den ännu större!
Då ser jag höggravid ut. Fast det skyller jag på min kärlek till cheesburgare. ;D
Men hur som helst, är faktiskt kul att det börjar synas mer och mer nu. =)
Har en bild jag tog för en månad sen, och man ser stor skillnad på dom bilderna.
Så hoppas det fortsätter såhär snabbt så jag snart får min stora bebiskula jag med. =)
Tänk i sommar då kommer jag vara ännu större och då ska jag stolt visa upp min bebismage! :D

Har inte hänt alls mycket sen jag skrev sist, har faktiskt bara varit hemma och drygat.
Idag har vi iofs möblerat om i tvrummet eftersom vi fick en ny tvbänk av Therese idag. :)
Passar in jättefint här!! =)

Ska försöka ringa Halmstads förlossnings grej (vet inte vad det heter) imorgon och boka tid för vårt ultraljud.
Barnmorskan ville att vi skulle försöka få en tid den 10e maj. Så får se om det finns något ledigt då. :)

Nu ska jag iallafall hoppa i badet med min älskade pojkvän. :) <3
Liie
2010-04-01 @ 00:04:49
URL: http://liiefiie.blogg.se/

Tihi äntligen kom magbilden :D

Eva
2010-04-02 @ 18:32:30

Man bokar väl tid på kvinnokliniken för ultraljud har jag för mej :)eller så ringer du till förlossningsavdelningen eller till din barnmorska och frågar.

Lina Fransson
2010-04-10 @ 00:18:06

Så kul för dig milla : ) grattis =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0