angel ..

Hej.

Idag är en riktigt dålig dag.
Vaknade utav ett sms om att min farbror avled imorse. :/
Började gråta men somnade om igen.
När jag sedan vaknade av att baby väckte mig så insåg jag vad jag faktsikt hade läst innan.
Då kom allt på en gång, tårarna sprutade ner..
Det känns förjävligt, inte för att ditt lidande har slutat. Men för att jag inte hann träffa dig innan..
Hade planerat att följa med pappa nästa gång, men nu blev det ingen nästa gång. :/
Senast jag träffade dig var i juli, då satt vi och pratade en låång stund.
Då verkade allt vara på bättringsvägen, men sen kom det tillbaka.
Fast denna gången ännu värre.
Så visst, man visste att denna dagen skulle komma till slut, men jag hatar avsked.
Jag hatar att veta att jag aldrig mer kommer kunna träffa dig.
Det enda som kommit som en bra grej utav denna situation är att du inte lider längre.
Nu kommer du hitta den frid du behöver.

Alla mina tankar går till dig & barnen idag. <3
Kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas för dom.
Men jag vet att båda två är starka och dom kommer ta sig igenom detta.
Jag tror på er. <3


Vila i frid Göran Lorentzon. <3

Anonym
2010-03-25 @ 19:50:28
URL: http://Jaanasdiary.blogspot.com

Beklagar :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0