merry xmas ..

Hallu. :)

Har inte blivit mycket bloggande denna veckan, sorry darlings!
Har hänt en hel del i veckan..

- Bvc, snuttan väger nu 4550 g & är 54 cm lång. :)
- Haft besök av Padde & Marita, Nattis fick jättesöta kläder i för tidig julklapp. :)
- Nattis sov hos Robbin natten till idag så han skulle få liten tid av julafton också. Så jag spenderade torsdagskvällen hos syster D i Bor, tacos & bingolotto, mycket trevlig kväll även fast jag saknade min snutta. <3
- Haft en heldag med Paui, övermysigt! <3
-Ullared i måndags. Blev kläder till Nattis, sista julklapparna och lite småsaker.
Fyndade även till mig själv, och som ni vet är jag en jävel på det!
Skitsnygg klänning 75:-
Killershoes som ska användas på nyår 100:-
Så i princip en hel partyoutfit för 175 kr, inte illa pinkat!
Sen även lite annat skoj sådär, men inget som ska nämnas här. ;P

Idag är det iallafall julafton och det har varit övermysigt!! :)
Vaknade vid halv tio och då sa Robbin att jag fick hämta henne när jag var klar! :D
Så jag sminkade mig & fixade frillan sen gick jag bort till dom för att hämta Nattis. :)
Hon var SÅÅÅ fin i sin lilla julklänning jag köpte till henne för ett tag sen, sötfisen. <3
Dom bjöd iallafall på frukost & kaffe innan vi begav oss bort till mina föräldrar. :)

Brukar ju vara knökat med folk där men detta året var det bara jag, Nattis, mami, papi, Pontus, Sebbe, Therese & Martin. Men det var helmysigt ändå. :)
Först dopp i grytan, sedan blev det kalle anka såklart och efter det blev det julklappsutdelning.
Nattis fick en jättesöt nalle av Triss & Martin.
En "lekstång" eller vad man ska kalla det, man kan fästa den på bilstolen, vagnen och massa sånt. :P Den fick hon iallafall av mina päron. :)
Sen hade ju Robbin skickat med ett paket ifrån dom som hon fick öppna här, där var en jättesöt body & en sån dregelscarf eller vad man ska kalla det. :P
Nattis tacka för dom fina sakerna. =)

Även jag fick paket trots att vi "vuxna" har bestämt att inte byta med varann och bara köpa till barnen.
Fick iallafall en skitsnygg taklampa som jag ska ha i vårat sovrum eftersom vi för närvarande bara har en fönsterlampa där. :P Så var väl behövligt. =) Tack mami&papi!

Senare blev det julmat & efter det satt vi bara och tjötade allihopa. :)
Precis när jag packat ner alla grejer och hade tänkt klä på Nattis som låg och sov så sa pappa att vi lika gärna kan stanna hos dom och sova här eftersom vi ska vara här imorgon också. :P
Så det fick bli så istället, lite smidigare. Och definitivt skönare att slippa dra på Nattis alla kläderna och bege oss ut i denna jäkla kylan. :P
Så nu ligger hjärtat och sover så gott och vi andra sitter och kollar på film. :)


En av alla söta bilder som tagit på min älskling idag. :) Har bara lagt in denna eftersom det är Pontus dator, så resten av bilderna kommer upp på facebook när vi är hemma igen. :)

Hoppas alla har haft en underbar julafton, det har iallafall vi haft. :)

Hej på er ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0