mammas älskade lilla skatt ..

Goddag mina kära vänner & er jag inte känner. ;D

Har blivit dålig på att blogga, men har varit iväg rätt mycket senaste dagarna och så.. :)
Igår var jag iallafall nere hos barnmorskan & snuttan var hos Robbin sålänge. :)
Fick utskrivet recept på ppiller för ett år, så här blir inga fler barn gjorda än på några år. ;D haha.
Sen gick jag & Paui och solade lite snabbt innan jag hämtade Nattis igen. :)
Blev jäkligt röd i ansiktet och solade ändå bara 17 minuter. :P
Men har lagt sig tills idag så nu är jag riktigt snygg. ;D
Nyfärgat hår & lite halvbrun sådär, awesome!

Idag ska jag även å mina naglar fixade inför nyår, himla bra!

Imorgon är en sorglig dag, inte för att det är nyår och sådär utan för att imorgon börjar Robbin ha Nattis varannan helg. :( ASJOBBIGT kommer det att bli, men har ju inte så långt bort så får säkert komma bort en stund och mysa med henne ifall det skulle bli allt för jobbigt. (a)
Men hejhej, varannan helg är jag "barnledig", vad ska man göra då? Kommer ju bara bli att jag festar eftersom jag aldrig kommer klara av att bara sitta här hemma själv och glo. Sånt har jag inte ro till..
Visst, är väl skönt att kunna komma ut också, träffa vännerna & släppa loss lite. Men min lilla plutt. :(
Kommer kännas sjukt konstigt att ha en hel helg då jag inte har någon att ta hand om eller att trösta. :(
Och myset, hennes underbara morgonhumör. Vem ska få mig pigg på morgonen nu då? Böööööh..
Det är ju min lilla Nattis ju, mammas lilla gose!
Låter säkert egoistisk men så är det inte, jag förstår ju att Robbin också vill ha tid med henne.. Och särskilt passa på nu eftersom framåt sommaren finns det kanske inte lika mycket tid för henne i början. Så jag förstår mycket väl att han också vill ha henne så mycket som han kan.
Jag kommer ge guld & gröna ängar till den som uppfinner en kloningsmaskin så båda kan få ha henne!

Tänk sen när hon blir lite äldre och det verkligen börja hända saker, TÄNK SÅ TAR HON SINA FÖRSTA STEG NÄR INTE JAG HAR HENNE?!?!?! :( Åååhh, hjärteskärande sånt här..
Nåväl, ska försöka se det ur en positiv synvinkel istället, att hon faktiskt har en pappa som vill spendera tid med henne. Inte alla barn som har den turen ju. :/ Hade ju faktiskt varit värre om hon hade haft en pappa som inte ville veta av henne..

Jaja, nu ska jag sluta vara emo. Fan började till och med lipa nu när jag skrev detta! HAHA, illa! Det är jäklar vad känslig jag har blivit nu, iallafall som mamma. Allt som har med Nattis att göra kan jag börja lipa över. :P
Första gången hon hostade började jag lipa för jag trodde att hon kunde dö när hon var så liten. :P
Fast jag lipar ju bara för att jag bryr mig om henne och vill att hon ska må bra. :) Min lilla älskling. <3333

Imorgon är det ju nyårsafton. Robbin kommer och hämtar Nattis vid två..
Så då blir det hopp in i duschen och sedan ner till Paui och göra mig iordning.
Sen ska vi käka trerätters, köra lite lekar & förfesta. Efter det har vi inte riktigt bestämt vart vi ska ta vägen, men det märker vi. Lär ju bli hyfsat spontant iallafall, och det kan ju vara kul det också. :)

Ikväll ska nog Paui komma hit så ska vi spela bingolotto som dom kärringarna vi är. ;D Haha!
Himla mysigt, och hoppas Nattis är vaken mycket ikväll så jag hinner mysa ordentligt med henne inför helgen.

Nä, det var allt för mig idag. Nu orkar jag inte skriva mera. :D Hej på er. ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0