Skåneland ..

Hejhopp och förlåt för dålig uppdatering! =)

Helgen har spenderats i Malmö med några syskon, respektive & barnen. =D

Åkte i fredags, stannade till på Centersyd och kollade lite grann. =)
Där ifrån fick jag med mig;
- skor
- 2 linnen
- 2 halsband
- en väska
- 2 par leggins
- ett par öronhänge
Och jag betalade endast 125 kr själv.
Hade presentkort på Gina ju, men i dom andra affärerna var det superrea överallt typ. :P
Skorna kostade t.ex. bara 15 kr! :O
Jag är expert på att shoppa billigt! ;D

Väl framme i Malmö så gick vi bort till dom andra som var borta vid Gustav adolfs torg (tror jag det var).
Sen gick vi bort till folkets park för att åka lite karuseller, jag fick dock inte åka den roligaste för dom andra. ;c
Sedan blev det promenad hem till Kent & Hanna.
När vi kom hem var jag helt död i kroppen, ryggen värkte, magen var tung & fötterna var slitna.
Nog för att jag har blivit duktigare på att röra mig, men vafaaasen!
Så mycket promenad + en mage som faktiskt börja bli väldigt tung. :P

På lördagen så blev det en snabbdusch sen gav vi oss in till stan igen, först för att äta lunch och sedan skulle Miranda fånga glass i glassregnet.
Satt vid Olivers vagn medans dom fångade glass och en kärringjävel slängde sig i princip över Olivers vagn för att få en glass. Visst att hon kanske skulle fånga den till sitt barn, MEN VAFAN? Ofta man slänger sig över en vagn med en liten bebis i? Störd människa..

Efter glassregnet gick vi bort till Stora torg för att kolla på rixfmfestivalen.
Hade med oss filt så vi satte oss rätt långt bak på den och lyssnade mest istället. =)
Jag fick även en ny vän, en tant som hette Viviann som skulle hämta Ulla Nilsson på tåget.. HAHA!
Ulla skulle egentligen ha kommit dagen innan men hon hade problem med rören.
Och sen visade hon mig sina nya skor också! HAHAHA, lustiga människor det finns! :P
Rixfm var iallafall kanon, massa bra musik & även lite snygga pojkar. ;D haha.

Efter rixfm så tog jag & Therese bussen hem medans dom andra gick, vi var för lata för att gå mer. :P
Väl hemma så började dom förbereda maten som blev tacos! Mmm. =)
Sedan satt vi och käkade med våra fina kräfthattar som dom gjort kvällen innan. ;P
Resten av kvällen blev det bara tjat & marioparty, mys! =)
Dock så vann Kent på slutet, enbart på fusk! (A)

Nu är jag hemma i lilla Smålandsstenar igen, skönt faktiskt att vara hemma och få sova i sin egen säng. =)
Lilla Brallis var överlycklig när jag kom hem. =D <3

Har hunnit packa upp, plocka undan & dammsuga bort allt hundhår som fanns överallt eftersom Nemo har varit här. :P
Så nu har jag inga måsten idag, förutom att ta disken som lillebror så snällt har lämnat kvar här. ;D

Har iallafall haft en kanonhelg, så tack allihopa! =)
Kent
2010-08-23 @ 08:26:59

Ska du säga som snodde mina pengar och en stjärna =p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0