motarbetad ..

Hallå snyggingar.

Väcktes halv tio idag eftersom Saga vägrade hålla käften. -.-
Hon motarbetar mig till max nu när Robbin inte är hemma och bestämmer.
Drar som en oxe när man är ute och går, pissar inne, tuggar sönder saker, ignorerar mig när jag säger till henne.
Blir så jäkla förbannad, hon är verkligen pain in the ass nu...

Igår var iallafall mysigt, lagade mat och spelade kort. =)

Ska eventuellt bort till Michelle om en stund och fika. =)
Tråkigt att vädret inte är lika fint som det har varit resten av veckan bara..

Ikväll blir det nog att gå på Angelicas fest, Joje vill dit så jag får ansluta. =)
Får väl köpa med mig lite festis som jag kan ha istället för alkohol. :D HAHA!

Nä, om man ska slänga på sig kläder snart, sitter fortfarande i nattlinne & morgonrock. :P

Smell ya later. ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0