funeral ..

Hallå ja, var ett tag sen sist nu.

Internetet har cpat sönder, så har knappt kunnat sitta.
Men nu funkar det som det ska igen, awesome! :)

Baby har blivit städgalning för kvällen, han har sprungit fram och tillbaka och fixar & donar.
Nu låter det till och med som att han står och diskar, MIN disk dessutom. :O
DÅÅÅ har det gått långt ska ni veta! Haha, han HATAR att diska.
Får väl ge honom en massage eller något sånt där som tack för att han är så gullig. =)

Imorgon blir en tuff dag, ska på mitt livs första begravning. =/
Min farbror begravs imorgon.
Jag är nervös. Har aldrig vågat gå på begravning innan.
Därför känns det elakt mot personerna vars begravning jag inte gått på.
Jag är skum, men jag får skuldkänslor.
Well, jag gör det här för att jag vet att jag kommer att ångra det annars.
Ångrar att jag inte gick på farmor & Kezos.
Så nu är det bara att bita ihop och ta sig igenom det, hur jobbigt det än kommer vara.

På lördag blir det kyrkan igen, dock inte i Smålandsstenar.
Min söta dotterson ska döpas, så det blir under lite trevligare omständigheter.

Nä, nu ska jag snart nana kudden hade jag tänkt mig. Blog ya' later. ;*
Kent
2010-04-09 @ 08:34:57

Vad heter din dotter?

Och när fick hon en son?

;p

Anonym
2010-04-09 @ 12:42:36

dotterson?

Hennie
2010-04-09 @ 19:27:32

systerson väl? :P hehe.



hoppas du kände att begravningen inte kändes så "läskig" tillslut.. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0