för 21 år sedan ..

.. föddes världens finaste & underbaraste pojke! :)

Min älskade pojkvän fyller år idag, det har vi firat med lite fika. =)
Mami, papi, Padde & Ines var förbi här. :)
Mucho trevligt, Ines har man ju inte sett på år och dagar. :O (förutom igår, haha!) :P

Igår var jag och mina ystra systrar i Ullared. :)
Jag handlade faktiskt inte alls mycket.
Hade med mig en budgetpeng och jag handlade inte ens för allt det. :P
Duktigt för att vara mig faktiskt. =D

Fick iallafall med mig;
- 1 kofta, 2 tshirtar & ett halsband till hjärtat.
- 1 klänning, bikiniöverdel, trosor & leggins till mig.
Sen lite småsaker till lägenheten bara. :)
Kollade även på bebiskläder, men allt sött var antingen rosa/lila eller blått/grönt.
Så jag väntar med att börja köpa kläder tills efter 12e maj då vi förhoppningsvis vet vad vi ska köpa för kläder till vårt lille pyre. :)

Kom även att tänka på igår att jag snart har gått halva tiden, helt sinnesjukt vad snabbt tiden har gått.
På onsdag har jag gått 17 fulla och går in i vecka 18. :O

Fick även massa söta bebiskläder av Daniela & Johan igår, massa gulligt, och det bästa var att det var hur mycket som helst som kommer kunna användas oavsett kön. =D
Men mest förälskad är jag i dom små miniuggsen, det är dom sötaste skorna som finns på denna jord! =)
Ska ta kort på dom någon dag och visa, övergulliga! :D
TUSEN TACK IALLAFALL! (kommer inte ihåg om jag tackade för kläderna eller inte, blir ju helt till mig när man sitter och kollar igenom allt så tankarna bara flyger iväg! :P)


Nu ska jag börja med maten, är egentligen på tok för sent men vi har spelat marioparty så tiden har sprungit iväg. Och har inte ätit mat idag än, så det måste vi ha i oss iallafall..
Spagetti & köttfärssås blir det idag, baby fick välja eftersom han fyller år. =)
Resten av kvällen kommer nog bara bestå av massa mys skulle jag tro. :)

Så säger nattinatti nu. =)
Ines
2010-04-27 @ 11:32:45

Haha nä de va inte igår man såg elr jo de va ju de men innan de hehe . Trevligt va de iaf :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0