23 to go ..

Howdy!

Idag har jag haft riktigt tråkigt. :P
Baby åkte till skolan halv elva och jag har suttit helt utan kontakt med omvärlden tills fyra. :P
Fick iallafall mycket gjort. =)
Städat köket, diskat, dammsugit och plockat i ordning. Det är nog den enda fördelen. ;D

Idag har jag gått 17 fulla veckor, det betyder alltså att det "bara" är 23 veckor kvar. :p
Tog även "veckans magbild" innan, herregud säger jag.
Antingen är jag väldigt svullen idag eller så har den växt sen förra veckan, för det var jäklar vilken bula det är. :P

Nu är det inte långt kvar tills ultraljudet heller, 2 veckor för att vara exakt! =D
Kan knappt bärga mig, kommer kännas som dagen innan julafton när man var liten. Haha!

Ska snart ut och släppa hundarna, så smell ya later alligator!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0