SAAAAAAGAAAAA ..

Har precis varit ute på långpromenad med hundarna. =)
Vissa säger att det inte räknas som långpromenad,
men jag tycker det är en bra lång runda i skogen.
För MIG är det en långrunda, man kan inte börja gå 1 mil om man är helt "ovan" ?!

anyway, när vi går vid vägen så drar Saga jättemycket för hon försöker jaga bilarna -.-
Så Robbin sa att vi skulle gå det andra hållet, men jag insisterade och sa att jag kan hålla henne då.
TJI FICK JAG!
Hon drog som en elefant, lyssnade inte ett skit & slet nästan av alla mina fingrar! :P
Slutade med att jag stod som en idiot och skrek SAAAAGAAAAA allt jag orkade.
Robbin har aldrig haft så kul, han skrattade så han inte fick någon luft :P haha.

på iform.se kan man rita upp vägen man gick för att se hur långt det var och hur mycket man har förbrännt.
Mitt blev följande;


Inte för att jag förstår hur mycket 249 kcal är, men det gör detsamma :P
Går mest skogsrundorna för hundarnas skull :))

Anonym
2009-09-29 @ 20:13:57

7000 Kalorier är ett kilo typ^^ Så kan du se det :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0