Ghosts of girlfriends past ..

Såg en film härom kvällen som jag tänkte berätta om.


Ghosts of girlfriends past.


Filmen handlar om en man som heter Colin Mead.
Han är en playboysfotograf och har lika många tjejer som hår på huvudet.
Han får tjejerna att bli kära i honom och sedan dumpar han dom för att satsa på någon ny.
En dag ska hans yngre bror gifta sig och Colin beger sig dit.
Där träffar han sitt livs första kärlek Jenny som dumpade honom för en annan kille i high school.
Allt Colin verkar göra under tiden han är där är att ställa till med problem.
Han får syn på sin farbrors spöke som säger till honom att sluta leva som han gör.
Hans farbror är nämligen Colins förebild och var exakt likadan när det gäller kvinnor & kärlek.
Colin får träffa 3 spöken den kvällen som ska förändra hans syn på livet.
När han träffar första spöket hånskrattar han iprincip, kommer dom andra två spökerna att kunna ändra hans omdöme?


Mitt omdöme; Det står att det ska vara en komedi/roman. Visst, den är riktigt rolig på vissa ställen.
Men jag grät flera gånger under filmen, till och med när den var slut! Alltså en väldigt sorglig film samtidigt som den är rolig och underhållande.
Man kan ju inte hjälpa att gilla filmen ännu mer när broderns framtida fru är hon som spelade Gretchen i Mean girls. Klockren skådespelare som spelar ungefär lika dum i denna filmen :P
Budskapet i filmen var riktigt bra och jag kramade om baby extra hårt efter att jag hade sett filmen och gått in och lagt mig hos honom. Absolut en film jag rekomenderar!





  

 5/5




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0