fredagsmys ..

Hej allihopa.

Igår åkte jag till Värnamo med syster Therese. =)
Först stannade vi på h&m och där handlade jag upp mina presentkort.
KJOLEN FANNS KVAR! =)))) Och fick med mig ett skitsnyggt illrosa spetslinne också. :)
Så det blev en riktig partyoutfit som antagligen lär invigas imorgon.
Efter det åkte vi hem till syster Daniela för att umgås lite. =)
Det bjöds på mintkladdkaka & hemmagjord glass, mumma!
Tjötade och kollade bebissaker, åååh. Kan knappt bärga mig till hennes llle bebis tittar ut!! <3

När jag kom hem så var både joje, ida & dijk här. =)
Fast jag som kom hem så sent hann ju knappt träffa dom innan dom skulle hem. =(

Senare på kvällen blev det bad & massa mys med älsklingen!
JAG ÄR KÄR, kär på nytt! Jag är totalt galen i honom nu, min älskling. <333333

Idag ska Joje komma upp, jag ska färga hennes hår.
Och ikväll kommer idus upp, vi ska kolla på idol och ta någon cider. :)
Hon är sugen på mer än bara någon cider, men vi får se. Haha.
Ska ju på haloweenfest hos sis imorgon, då måste man vara laddad ;D

Nu ska jag & min pojkvän ut med våra hundar. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0