idolmys ..

Hejsan hoppsan.

Ikväll blir det idolmys med Hennie. =)
Baby ska spela poker med Johny, så istället för att vi ska sitta själva på varsitt håll kan man ju slå ihop det istället. =) Vetinte om vi ska dricka lite med, får se får se. =)

Imorgon ska det ju drickas iallafall, ska ju till Sara på party. =)
Kan nog bli himlans trevligt. :)

Hade behövt städa här hemma, men det suger att dammsuga när det är mörkt ute, för då missar man lik förbannat något och får göra om det igen när det är ljust. :P
Så tror jag skjuter upp det tills imorgon eller söndag. =)

Måste bort till sis nån dag snart nu med, har lite kvar att göra på mitt scrapping. ;D haha.

Och en sak till, ringde ju till mariagården igår, och efter många om & men så fick jag tag på henne. :)
Vi har bestämt nytt möte på tisdag halv fem, så håll tummarna för mig foaks. =)))

Har dessutom blivit tipsad om ett jobb som är stor chans att få av Paddis. =)
Det är dessutom heltid, så hade ju varit kanon om man kunde få både heltidsjobb och även kunna hoppa in som vikarie på helgerna. Hade veeerkligen inte skadat vår ekonomi vill jag lova. =)

Nä, nu ska jag vänta på att baby kommer hem ifrån affären, sen ska vi laga mat, äta & göra oss iordning lite smått. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0