can't say it didn't hurt me, but it's okey ..

Hej.

Gick till Therese runt sextiden igår, hon hade gjort tacopaj som vi åt. =)
Sedan gick vi till Sara och där började vi spela pyramiden, Frida & baby var dom utsatta. :P
Sen fortsatte kvällen med tjöt & singstar. Jättetrevlig kväll faktiskt. =)
Tack för kvällen boys & girls! ;*

Men på vägen hem så började jag & älsk tjafsa (om en helt ovesäntlig grej egentligen), brukar bli så när någon av oss har fått i sig för mycket att dricka.
Sas endel onödiga kommentarer, men vi strök ett sträck över det och bara ignorerar att vi beter oss illa när alkoholen tar över. Han var faktiskt jättegullig när han kom och sa förlåt, han hade sitt sånt leende han bara har när han skäms. min plutt. <3

Ikväll så ska vi äta gott & kolla på film. Hoppas på en helmysig kväll. :)<3
Han & Sebbe är nere och handlar just nu, så väntar på att dom ska komma tillbaka och se vad det blir för gott att äta ikväll. :)

Nä, nu ska jag mysa med min älskade brallis tills baby kommer hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0