schisslaved ..

Hej hopp gummisnopp ..

Idag har vi varit i Gislaved och besökt min bror Jimmy & hans familj. =)
Hade med oss fisen, vågar inte lämna henne själv med kakan. (som antagigen är gravid)
Josefin & Isabelle var överförtjusta i fisen, dom ville hålla henne heeela tiden :P
Drack kaffe, tjötade och massa bus såklart. :)

Har hunnit städa hela lägenheten idag också, dammsugning, disk, skurning; rubbet.
Känns skönt att ha det avklarat innan helgen.

Imorgon runt 3 drar jag till Gislaved och kommer inte hem förrens lördagnatt tror jag.
Om jag nu inte ska hem på lördag eftermiddag och hämta ombyte, men kanske bäst att ta med sig det redan imorgon :)
Jag ser iallafall fram emot helgen grymt mycket, ruligtruligt! :D

Nu ska jag fortsätta kolla på film, nighty! ;*

jennifer
2009-05-28 @ 23:17:20
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Sugen på att vinna bodylotions från Aquolina, värde ca 400 kronor?

I så fall tycker jag att DU skall vara med i min tävling. Vinnaren utses nu i helgen.



Lycka till.



http://blackribbon.blogg.se/2009/may/tavling.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0