Milla gilla/ogilla ..

Har lagt till en ny kategori nu, där kommer jag göra sånna här listor =)


Blommiga klänningar
Hur snygga är egentligen inte blommiga klänningar?
Särskilt nu till sommaren!
Blommor är underskattade.


 Nu kan man börja ha grillfester/utefester!
Hur skönt är det inte att kunna sitta ute en hel kväll utan att frysa röven av sig?
Här vi bor finns det ett uteställe där det brukar vara privatfester.
Boket heter det, och där är jättekul, dansgolv utan att det blir 100 grader varmt? Ja tack!


 Norske Alexander Rybak.
Inte nog med att snubben bara är 16 år och vinner ESC,
nej han sjunger gudomligt med!
Jag har kört hans låt på repeat hela dagen, jag fullkomligt älskar den!





 Pollenallergi!
Jag har själv varit offer utav pollen i några år nu.
Skit i ögonen, rinnig näsa, nysningar eller varför inte kliande hals?
Ja, förinta pollen!!


 Getingar och andra småkryp!
Dom jävlarna är ÖVERALLT!
Man kan knappt vistas ute innan det kommer en irriterande jävel,
och dom slutar ju inte följa efter dig om du går därifrån heller.
Jävla stalkers..


 Haremsbyxor!
Visst ser dom jättesköna ut, och det är dom säkert också.
Men otroligt fula faktiskt..
Det ser ut som att man går med blöja och 10 liter skit i brallan.
Not hot.



Carro
2009-05-20 @ 09:04:24
URL: http://dreamsofceejaay.blogg.se/

Vaaa, är ryback bara 16 ? gud, det visste jag inte..men hur kommer det sig att han varit med idol då? och blivit "sågad" där? han var med 2005 i Norska idol.. Hmm, är du säker på att han är 16 ? ;)

Caroline
2009-05-20 @ 09:26:45
URL: http://dreamsofceejaay.blogg.se/

För fyra år sedan slaktades han av ”Idol”-juryn.



Nu har Alexander Rybak, 23, fått sin revansch.



står på aftonblandet.se...

hehe !! fin blogg, kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0