tröttare kan ingen vara ..

KÖTT FIFAN!
Jag gick och la mig i 2 timmar innan,
blev väckt av pappa som skulle komma och hämta oss 5 minuter senare :P
Så det blev att gå upp, klä på sig och gå iväg.
Jag säger bara en sak; herregud!
Det var ju inte dåligt med saker som skulle slängas och plockas i ordning där nere.
Har varit där från 14-17,30.
Och att bara ha sovit 2 timmar gjorde ju inte saken bättre :P
Men nu är det i princip klart så det är ju skönt :)
Kändes iallafall bra att hjälpa till så inte stackars mami får göra allt själv.

Fick en massa saker som var kvar där, bl.a. utemöbler, massa porslin m.m.
Bäst av allt, jag hittade ett par gamla solbrillor från gud vet när, och det är sådana som är populära igen! Kanon ;D
Min mormor var hipp innan alla från hollywood ;D
Ska ta kort på dom senare idag eller imorgon. Känner att jag kommer somna rätt snart, är astrött.

Efter att vi var klara hos mormor åkte vi och handlade, nu har vi massvis hemma. Skönt att slippa handla varje dag.
När vi kom hem beställde vi upp kebabrullar, hade ju inte ätit på hela dagen.
Den rullen satt där den skulle vill jag lova ;D

Sitter och kollar på Simpsons nu, tänkte spela lite guitar hero med innan det blir natten.
Så eftersom jag vet att jag antagligen inte kommer orka uppdatera mer ikväll så säger jag godnatt redan nu.
Så.. Godnatt cupcakes! ;*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0