möhippa ..

Morsning!

Har ju inte skrivit sedan i fredags. Har varit väldigt upptagen faktiskt :P

Fredags - Färgade håret en gång till, så nu är det gult/oranget/brunt. TOPPEN! :) hahahaha.
Sedan kom Kent, Hanna & Miranda till Therese, så vi grillade och åt gott. =)
Sen gick jag & baby hem, jag var ju tvungen att packa inför morgondagen :P
Blev sängen runt 2..


Lördags - Vaknade kl 7 och tog på mig direkt, sedan åkte jag, triss & hanna till gvd och hämtade upp louise.
Där efter åkte vi till Värnamo och möttes hos Ida, där samlades alla ca. 20 tjejer :P
Åkte till bredasten och några började packa upp frukosten.
Efter en liten stund kommer Daniela, och då var det "grattis på möhippan" (som jag tycker låter bättre)
Vi åt frukost i solen allihopa och sedan bar det av till Halmstad.
Blev ett stopp på McDonalds för lunch, sedan åkte vi direkt till laserdomen.
Spelade 2 gånger 20 minuter, vårt lag förlorade båda gångerna :P Men vi var ju lätt bäst ändå (a)
Efter laserdomen var man svettig som fäsen..
Åkte till Hagön och åt pasta & kycklingsallad.
Efter maten var det dags för Daniela att skämma ut sig lite ;)
Kan tyvärr inte säga vad hon gjorde eftersom vissa inte får veta ännu ;D
Men det var riktigt roligt iallafall, hon var riktigt modig :D

Sedan började jag grogga med pappa & palle, piggelingroggar ftw!
Satt ute och groggade tills det blev grillat, åt lite snabbt sedan bar det av till duschen.
Duschade, gjorde oss iordning och gick sedan tillbaka till husvagnen.
Då började förfesten, satt i förtältet 10 tjejer runt ett litet bord :P
Blev en hel del korttagning och en jääävlar massa skratt.
Dom brudarna är så jävla roliga och dom är verkligen sig själva. =)
Runt tolv tog vi taxi in till stan, först gick vi till Mårtenssons, men där kom jag inte in eftersom jag var 3 år för ung :P
Gick vidare till någon annat ställe, Sofie bjöd på en drink sen drog vi direkt eftersom stället bara hade en bar iprincip och var smockfullt med folk.
Det slutade med att vi gick till B&B istället, tog mig en cider och sen dansade vi :)
Åkte taxi hem runt 3 och jag somnade direkt när jag la mig i husvagnen sen :P

- Hoppas du hade en trevlig dag syster, det är du värd! :)<3


Igår - Vaknade svettig som faaan i husvagnen, måste varit minst 40 grader där inne alltså.
Svetten bara rann ifrån ansiktet, usch!
Gick upp och ringde min saknade baby, pratade med honom en stund :))
Spelade lite yatzi med lillebror, sedan blev det pizza för hela slanten.
Och direkt efter det blev det hemfärd.
Vi fick dock åka Halmstad-Ljungby-Värnamo-Smålandsstenar.
Så det tog ju några timmar,  i en varm biljävel!! haha :p
I Ljungby fick vi soppatorsk, så jag, Therese & Charlott fick putta bilen till statoil :P
Folk bara asgarvade ju när dom såg oss, 3 brudar ta i för kung och fosterland. haha.

När vi äntligen var hemma i Smålandsstenar skyndade jag mig hem till baby.
Vi satt ute och pratade om vad vi gjort under gårdagen :)
Badade och kollade på tv och bara umgicks. <3
Somnade väldigt sent..


Idag vaknade jag vid 12, baby väckte mig med massa mys =))
Gick upp och åt frukost och nu sitter jag här ;D
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, men det märker vi tids nog :)

Bilder kommer senare idag.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0