gilla/ogilla ..



 Midsommar;
Är det inte en riktigt mysig svensk tradition?
Midsommarmaten, midsommarstången, kransar på folks huvud, fest och god stämmning.
Tråkigt dock att det brukar regna på midsommarafton :/




 Pumps;
Finns det någon tjej som inte älskar pumps?
Alla dess färger och modeller. Jag är svag för pumps.
Dom kan göra en hel outfit.
Dessa pumpsen hade gärna fått flytta in hos mig! <3



 Hej!;
Är det inte mycket roligare att vara ute och gå när folk är trevliga och hälsar?
Trots att man inte känner varandra kan man ändå avge ett leende och ett hej.
Tråkigt med alla surrövar som kollar ner i marken, stay social!







  Byxleggings?!;
När vi var i Malmö senast var det en vuxen tjej som gick med leggings som byxor.
What the fuck is up with that?!
Leggings är inte byxor och skall ej användas som byxor heller.
NOT hot!!!



 Kroppsfixering;
Visst, man ska vara nöjd med sin kropp,
men det har gränser. Man ska inte behöva må dåligt för att bli nöjd med sin kropp.
Flera miljoner lider av ätstörningar osv. och mycket av det beror på media.
Man ska vara smal.
Våga vara dig själv, smal, mullig, tjock eller fet.
Älska din kropp!



 Bring back campino;
Nu ogillar jag absolut inte själva godisen.
Utan att den inte säljs längre, vem fan bestämde det?
Riktigt goda karameller som smakade jorgubbar!
Någon mer än jag som minns dom och saknar dom lika mycket som jag?








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0