dance the night away ..

Klockan är nu 06:08.
Har hon slagit i huvudet tänker ni?
Nej, oroa er inte. Har faktiskt inte gått och lagt mig ännu :P
Ska vara vaken resten av dagen och somna tidigt imorgon.
Idag kan det inte misslyckas eftersom att jag har fullt upp att göra hela dagen.

Schema;
10.00; Åka buss till Gislaved.
Och i Gislaved ska jag hämta min klänning, hälsa på bror med familj, blir nog fika också.
Ska låna Therese kamera med, så jag har något att fota min översnygga syster med på imorgon ;D

ca, 13-14.00; Åka hem till Smålandsstenar.
mellan 15-16.00; Åka till Värnamo med Emeli & Selma.
Där ska Daniela berätta vad som ska göras under bröllopet osv. (Dom ska hjälpa till)

Sedan vet jag faktiskt inte när vi kommer hem, men ska hinna färga håret också. Just fan ;o
Jaja, det hinner jag nog klämma in någonstans =)

Och imorgon är det som sagt min systers bröllop, kommer lipa som en gris..
Så bäst att ta med sig smink så jag kan bättra på det efter vigslen :P

well, nu ska jag spela hjärter eller något för att underhålla mig själv ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0