Favorit?

Nu tar jag för givet att dom flesta har sett 2 & ½ män?!
Då är frågan, vem är eran favorit i serien?



Charlie; den känslokalla ungkarlen som inte bryr sig ett skit om någon mer än honom själv?
Alan; den mesiga singel pappan som knappt vet ut eller in?
Jake; den spydiga ungen som har svar på allt, hur dumma dom än är?
Berta; hushållerskan som alltid har en åsikt om allt?
Rose; grannen som "stalkar" charlie?
Judith; alans elaka ex-fru?
Evelyn; den spydiga och fisförnäma mamman?

Min favorit är helt klart Jake, den ungens komentarer kan få mig dubbelvikt ibland.
Sån unge vill jag ha, han är klockren!

Becka :)
2009-02-24 @ 14:42:48
URL: http://rebeckaoijennus.blogg.se/

Hahaha , Jake äger lätt !! Han är ju störtskön ! O efter honom kommer nog Berta :P

Anonym
2009-02-24 @ 19:39:12

Charlie , givetvis^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0