what to do ..

Mornin sunshines ;*

Är på strålande humör idag, varit vaken sedan 9 så jag beräknar att dygnet ska vara tillbaka vänt nu igen.
Just in case.. ;D
Hoppas verkligen dom ringer ifrån skolan snart, annars sätter jag mig på IV så länge och läser upp dom ämnerna jag hade IG i. Bättre det än att bara vara hemma om dagarna, socialt umgänge, jatack!

Blev inget Halmstad för mig idag, hade riktigt ont i magen när jag vaknade.
Så får shoppa någon annan dag istället :/
Baby däremot är där nu och hjälper papi med husvagnen.
Så nu sitter jag här helt solo och har tråkigt, sjunger till musiken jag spelar för alla mina grannar =) haha.
Har precis duschat & plockat iordning här hemma, vad ska jag göra nu?
Får vänta på att Therese kommer hem så jag kan stalka henne lite =)

Nu ska jag ut med Brallis, haj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0