sick and tired ..

Hellu foaks.

Jag är sjuk, mår äckligt dåligt.
Har fått sån förbannad rethosta som helst vill visa sina skills på natten. :/
Detta enbart för att vi satt ute och kollade på skitfotboll i Burseryd.
Hade ju glömt jacka med, och det blåste som fan. Så detta resulterade i en inte så bra hals. =/
Huvudvärken har smygit sig på rätt bra den med..
Just my luck huh?

Igår var vi iallafall ute hos Frida & Richard på kräftskiva utan kräftor.
Måste säga att våra egengjorda hattar var ju snyggast på festen ;D
Grillade och åt gott, spelade med andra ord och bara tjötade. =)
Sen skulle resten vidare till Sigges, men var inte sugen på det både p.g.a. halsen & plånboken.
Så vi åkte hem till Smålandsstenar och satte oss hos mamma & pappa och tjötade.
Där befann sig även K-I & Lotta, var ett tag sen man träffade dom. :P
Gick hem runt 1 och jag somnade direkt när vi kom hem.

Vaknat ett x antal gånger inatt för att min hals inte riktigt vill som jag vill.
Så jag kommer bli liggandes hela dagen, usch. Bota mig? :)

Blir mysdag med älskling idag, fast stackarn är jätterädd att jag ska smitta honom.
Han vill ju inte bli sjuk nu när han har skolan att sköta, så det blir nog inte så mycket kelandes, men får väl myskommunicera? ;D

jaja, livstecken iallafall. bilder kommer så fort therese, madde eller frida lagt upp dom. =)

ida
2009-09-03 @ 17:44:22

men åhhhhhh.... uppdatera då! ;)

Linda
2009-09-08 @ 17:57:11
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0