trött kropp for sure!

förlåtförlåtfötlåt för min dåliga uppdatering! Skärpning!!
Haft mycket att göra senaste veckan.
I helgen var det iallafall en massa stohej!
Fredagen bestod av Mikaelas 18årsfest,
lördagen bestod av johannas & rickys 18/20årsfest.
riktigt rolig helg minsann ;D

Igår åkte jag till Värnamo, tog en fika på pelikanen med Daniela, Ida, Love, Eva & Alice (?)
Sedan åkte jag Daniela, Ida & Love hem till Ida, där fick jag gå runt med söta lilla Love i famnen :)
Och han somnade med bums! Gud va söt unge alltså, jag vill också ha! :(
Men nej, haha inte än :)

Vid 11tiden begav vi + Charlotte oss till Jkpg för shopping :)
Käkade på Jkpgs högskola först.
Sedan blev det massa affärer i stan,
jag som alltid hittar massa fynd hittade ingenting.
Och gjorde jag det fanns det inte i min storlek eller så var det pissdyrt. :/
Efter några timmar på stan åkte vi till a6/ikea.
Det enda jag hittade där var en bolero, tre små krukor & en potatisskalare ^^
Träffade Micke en snabbis också, han hade då fan inte växt sen sist (3 år sedan)
Jag kommer snart gå om honom i längden! ;D
Sedan begav vi hos hem till Värnamo.

De andra flickorna åkte och hyrde film och köpte snacks.
Kollade på jiddra inte med zohan, haha rolig film!


Idag åkte jag & syster till McDonkan och käkade ;D
Sedan har jag bara slöat hela dagen, tills halv fem då jag åkte hem :p

Nu sitter jag här och pratar med baby, saknat honom massor :(
och ikväll ska vi bara ta det lugnt & ta igen allt gos!
du är den bästa jag har robbin <3

Nu ska jag gosa lite med min söta hund med som saknat mig som en galning!
Så hej sålänge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0