summer feelings ..

SolSolSol ! Jag blir så jävla lycklig :-D
Legat ute på balkongen och löst korsord i någon timma (:
Ska hem till Mami&Papi om en stund, syster Daniela ska dit, så blir det fika ;-D
Baloo ska med också, eftersom D. inte sett honom ännu :-P

Helg imorgon soft som fan, blir nog inte till att dricka imorn?
Får se lite, men lördan så jävlar :-D
Ska ju fira padde o grejer + gisledagarna :-D

Och Balooröven har tuggat sönder laddarn till mobilen jag lånar av Ida ,
så jag har ingen mobil nu . Men ska låna en annan av Malin ikv ist :-P

Kanske imorgon, kanske ;-)
Säger inte vad, men det märker ni :-)

Och bara för att Robbin Nilsson är den sötaste i världen :-)
Baby , du gör allt mycket bättre! <3

Jaja , nu ska jag umgås med min kära lillebror Sebbe som är här på besök ;-D


Over and out/
Millz'




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0