Nygaddad ;)

Gött som fan!
Var o gaddade mig igår tsm med Baby Ines & Padde :-)
Mitt blev ; tro hopp och kärlek på vänster skuldra.
Babys ; ett hjärta med Camilla i på handleden
Ines ; kinatecken-kärlek på höger skuldra
Padde ; Hope i nacken

gjorde inte ont över huvudtaget :-O
Men höll på o svimma , helt fuckt up. :-O
Men nöjd är jag, så det bara smäller om det :-D

Och idag är det fest gott folk :-D
Förfest/Grillning sen Gisledagarna :-D

Nu ska jag ut på balkongen o fortsätta dricka mina cider & chilla :-)


Over and out/
Millz'

Anonym
2008-08-03 @ 15:19:21

förstår inte hur han kan vara så dum som tatuerar in sånna saker som ett namn när man inte vet om det komme rhålla länga mellan er ens eller om det bara är nu-

Robbin
2008-08-09 @ 18:32:05

fattar inte att du ens komenterar ? inte din arm eller ? inte vårt fel att du lever själv och inte är älskad av någon ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0