find the words for me, please !

Usch, ännu en verkligen hemsk dag.
Idag blev jag av med jobbet,
och kommer inte förklara varför.
Men det har med helgens händelse att göra.
Jag har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv.
Någon rättvisa ska väl ändå finnas ? :/
Varför ska de dom gjort gå ut över mig.
Mitt psyke är förstört, mitt jobb är borta.
Det skulle väl bara va att det hände något nån av mina närmaste med?
När fan ska marddrömmen ta slut?
Snälla, jag orkar inte med det här mer :'/

Anyway, nu är jag hemma med Baby Johanna & Nettan :)
Känns mycket bättre att ha fler folk här, ifall att ..

Har tagit mig en cider med, för nervernas skull.

Jaja, nog om detta. Nu ska jag vara social!

Over and out/
Millz'
Liinda
2008-03-26 @ 01:14:46
URL: http://LindaBjuvander.blogg.se

okey söt. hoppas du har nån att prata med bara ;*

Miranda
2008-03-26 @ 10:48:22

massor med kramar till dig faster!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0