have to get started ..

Nä fy va dålig jag har blivit på att uppdatera, det får vi sätta stop för!

Har varit sjuk sen i söndags nu "/
Hatar att vara sjuk, går och hostar ihjäl mig, febern kommer & går.

Midsommarhelgen firades i Halmstad :-)
På torsdagen åkte jag, Joje & Baloo ner till husvagnen,
där blev det dricka & årets första dopp med päronen & co.

Fredagen så åkte jag först med Mamma & AnnHelen till Maxi för att handla.
Där hittade jag ett par skitsöta skor (vita och rosa) för 49:-
Tror ni jag blev glad? ;-D
Sedan hämtade vi upp Baby & Dijk vid tågstationen :-P

Därefter blev det midsommar mat vid långbord tillsammans med grannarna :-P
Snaps, snapsvisor & skratt :-)
Sedan kom Selma, Ida, Padde, Joje & Dijk bort och det blev ölspel för hela slanten.
Efter en timmes spelande gick vi ut och satte oss vid långbordet tillsammans med gamlingarna :-P
Där var det allsång m.m.
Kvällen var riktigt rolig med många skratt och en glad baby!
Han blev nämligen erbjuden fast jobb i Gislaved av grannen :-P
Får hoppas att allt går vägen, :-)
Då byter vi upp oss till en 2a istället :-)

På lördagen var det bakfullt och dant ..
Sedan vaknade jag vid fyra och åt middag :-P
Sen blev det till att dra igång igen,
denna gången med Baby, Joje & päronen med co.
Spelade sjuan & drack en massa hotshots! :-)
Mycket trevlig kväll det där med ;-D

Sedan har jag ju som sagt varit sjuk sen i söndags.
har precis bakat kladdkaka med lillebrur :-)
Gott som fasen blev det vill jag lova :-P

robbinnilsson {v

Jaja, nu ska jag hjälpa älsk & städa ;-D

Over and out/
Millz'
Inescka
2008-06-30 @ 16:17:06
URL: http://inescka.blogg.se/

Eyy mannen du är fortf dàlig pà att uppdatera :@ inte bra mannen :P Hehe . <3

Dani
2008-07-06 @ 12:11:49
URL: http://www.daniela.bloggsida.se

Haha, sa du inte att det fick vara stopp för att uppdatera så sällan?! :) Nu vill jag ha mer uppdateringar minsann!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0