happy birthday granny ..

godkväll, eller natt kanske man ska säga (?)

Igår var jag & Baby på 18årsfest hos mormor (frida landh)
Började med att Katta kom och hämtade oss, sen åkte vi och köpte blomma till frida :)
Sedan åkte vi ut till Burseryd, där bjöds det på bål :)
Sedan väntade vi på en person för att kunna börja lekarna,
men personen skulle visst inte komma :s
aja, anyway :p
Började med lekar, frågor som " vem suger bäst, vem är snuskigast, vem för in den bäst"
Och efter man gissat på alla frågor var det upp till bevis :p
En tävling för varje fråga :p
Jag fick köra irländsk julafton, lyckats undvika det i 2 år :p
men nej, inte då :p haha, och nu förstår jag varför jag undvikit det Hah!

Sedan blev det maot, fridas mamma hade gjort exotisk planka med kyckling o grejer :D
Riktigt jävla gott :D

Efter maten blev det en jävlar massa ölspel & kortspel :p
Och det var i princip så kvällen fortsatte, med en jävla massa tjöt :D

Hur som helst så hade jag riktigt kul igår! thx <3
och grattis i förskott gumman, 18 på måndag :DD

-

idag har jag & baby varit duktiga, rensat & gjort i ordning på hela altanen i mappas hus :))
så när vi var klara blev det en snabb dusch (man var riktigt smutsig, eller kändes så iaf)
Och därefter har vi suttit på altanen heeela kvällen :)
Massa youtube klipp och musik :)

imorn ska vi va mer duktiga, klippa gräs, dammsuga & skura ;D deni!

jaja, nu ska jag chilla vidare :)

tills nästa gång;
ta hand om dig & varandra!

Over and out/
Millz'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0