mer jul, jag vill ha mer jul ..

Sorry för en dålig uppdatering ..
Klockan är tjugo i fem och jag är vaken,
då tänker ni "Ja, sen går hon och lägger sig snart och sover bort dagen"
nej, faktiskt inte. Jag somnade 21 igår, så jag vaknade av mig själv.
Börjat vända tillbaka på dygnet =) Baby är också vaken, han spelar fifa :P

Imorgon är det julafton, vetinte hur det kommer vara ..
min lillebror sa att det bara blir mamma pappa sebbe pontus jag & therese av syskonen?
det är nog första julen jag firat som vi inte varit fler syskon, kommer kännas konstigt.
och vart är snön? nog för att jag hatar snö, men hur mycket julkänsla får man när det är sol ute? :S
Igår kändes det som en septemberdag när vi var på väg till bussen..
mina julkänslor har åkt på semester i år, kan verkligen inte hitta dom.
får väl hoppas att dom kommer imorgon ..

igår var vi i Gislaved och handlade julklappar till daniela & johan + barnen.
hittade även en skitgod vaniljparfym som jag unnade mig själv =)

haha, jag sitter till och med och lyssnar på julmusik,
ett tappert försök till att få julkänslor, still nothing ..
nä fyfan, börjar känna mig som grinchen :S
bara för det ska jag slå in julklappar och baka pepparkakshus idag.
gud, jag är patetisk. haha.

när man var liten var julen det bästa man visste.
Då kunde man inte sova dagen innan julafton, man var ivrig som aldrig förr.
Räknade ner dagarna till julafton. vad hände? man kan väl inte växa ifrån julen? :/
jag älskade iallafall julen mer än någon annan dag på året förr ..

nä, nu ska jag sluta vara så jävla deprimerande!
hej så länge.
Dani
2008-12-23 @ 08:22:09

What about Jag o Johan!!? Är inte vi inräknade????




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0