keep hanging in there ..

usch och fy för att vara sjuk.
igår var  jag sjukare än någon av dagarna sen i måndags.
febern var högre och halsen värre.
sov mestadels av dagen faktiskt.
johanna & dijk var uppe en sväng på kvällen,
jag var dock inte så social. låg mest under mina 2 täcken och kollade på när dom spelade buzz.
ida gumman kom inte heller upp, men förstår henne. Jag hade inte heller velat bli sjuk.
hade faktiskt gjort vad som helst för att bli frisk nu.

vaknade tjugo i 3 inatt, så vetinte om jag kommer klara vara uppe hela dagen.
men med tanke på hur mycket jag har sovit dom här 2 dygnen så borde jag klara det.

blir inget festande idag heller, jag orkar verkligen inte.
visst att febern är lägre och halsen liiiiiiite bättre,
men känns som att det inte är värt att riskera det.

någon som har bra tips om vad man kan göra mot halsen? really need them.

nä, nu ska jag & älskling kolla på ensam hemma 4 =)
kollade 3an igår natt och den var riktigt bra!
det var allt för nu, hej så länge!
Mamma Melissa
2008-12-19 @ 07:24:04
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Strepsils, finns på Apoteket! Eller Fischermans Friend i te. Isglass... jag brukar ha begär efter Piggelin och Päronsplit, kan lindra svullnaden i halsen...



Krya på dig och hoppas det onda släpper lite nu!

Kent
2008-12-19 @ 08:35:17

Whiskey =)

Sandra Gee
2009-01-06 @ 01:50:12
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kul är du smålänning? =)



Kram

Sandra Gee




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0