Välkommen till Malmö ..

.. vi har det bra, så ska det va (8) ;-D

Imorgon blir det Malmö för hela slanten !! (Y)
Stannar hela helgen så är det något så finns jag på mobilen!
Ska sova hos älsklings mamma,
och absolut träffa gosmiranda och mysa me henne en massa :-D
Ska ta oss till Värnamo efter skolan sedan åker vi; Roadtrip ;-D

Har fått låna Idas mobil, några knappar som inte funkar :-P
Men absolut bättre än ingen alls :-D Tack Ida <3
Fick mitt nya sim-kort från halebop idag med, samma nummer! (Y)
Så nu är jag anträffbar igen ;-D
Dock tråkigt att inte ha min gamla mobil ;-/ den var kärlek </3

Jaja, nu ska jag gå & mysa med baby och packa klart det sista :-D

Over and out/
Millz'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0