summer day ..

Sitter i skolan nu , har datalektion :-)
Riktigt gött med sol, allt känns så mycket lättare på något sätt :o
Ska möta baby i samhället sen när jag slutar, vi skulle iaf käka glass!

Malmö i helgen? vi kan verkligen inte bestämma oss. :-/
men vill träffa gosmiranda ju :-(

Robbin Nilsson, allt känns så bra, så rätt!
Känner mig helt nykär, saknat honom hela dagen. :-(
Han är det absolut bästa som har hänt mig, fyfan.
Känslan går inte att beskriva alltså. Jag säger bara;
Robbin Nilsson, the love of my life.


Och Doris är inte hemma fortfarande. :-/
Får hoppas att hon kommer så småningom,
nu börjar det bli riktigt tomt utan henne.

jaja, nu ska jag jubba!

Over and out/
Millz'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0